wtorek, 18 lutego 2014

Portugalia Wita !

Hejka ! A więc wyjechałam na zgrupowanie klimatyczne kadry narodowej do pięknej słonecznej Portugalii i postanowiłam podzielić się z wami tymi pięknymi widoczkami jakie tu są ! Generalnie mieszkamy w cudownym 4 gwiazdkowym hotelu który jest wyposażony na maxa ! Mieszkamy w małym miasteczku - Vila Nova the Milfontes gdzie mamy wioskę dla kajakarzy w której aktualnie przebywają ludzie z całego świata , pływamy na rzece która połączona jest z pięknym oceanem ;D Ciekawostką jest to że rano kiedy jedziemy na trening jest odpływ wiec rzeczka ma mało wody i jest ona brudna a gdy jesteśmy po południu to jest przypływ który niesie za sobą śliczną,błękitną, czystą wodę ;D Generalnie pogoda jest dobra dziś miałam 16 stopni wiec super bo sie opaliłam na twarzy i wgl Kocham opaleniznę hehe !! 
Koniec tego gadania , jeśli oczywiście chcecie wiedzieć więcej na temat mojego pobytu to pytajcie a na pewno postaram się odpowiedzieć na wasze pytania !
A teraz NIESPODZIANKA !!
Oto kilka zdjęć gdyż chce Wam pokazać jak tu PIĘKNIE !! <3 

Cudowny zachód słońca !

                                         
A tu ja z moją koleżanką z pokoju trochę sobie focimy !
                                     
Skałki ;* 




A to zdjęcie specjalnie dla Moich dwóch frendasków (Gosi i Zuzy) !
Chcę żebyście wiedziały ze mimo to ze jestem milion kilometrów od was to i tak Pamiętam ,Myślę i Cholernie Tęsknie za Wami  !! 
Kocham Najmocniej na świecie ! 


Ps. Jeśli chcecie więcej zdjęć to piszcie !! 
Dajcie mi pomysły i piszcie co chcecie zobaczyć a postaram się zrobić piękne fotki żebyście byli na bierząco !! 
Pozdrawiam cieplutko z Portugalii Ania ! ;* 

19 komentarzy:

  1. Weź mnie tam zabierz jakoś ! Piękne miejsce. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wyjazdu !:) Piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę - aż mi zielenieją uszy :) Piękne zdjęcia! Uwielbiam język portugalski, więc z okazji, że słyszysz go teraz na codzień - polecam Ci moją ulubioną piosenkę w tym języku: http://www.youtube.com/watch?v=mLk4EH9FWwI

    Pozdrawiam!
    https://made-by-niko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie! koniecznie dodaj więcej zdjęć! :)
    zazdroszcze tego ciepła, ono aż bije ze zdjęć! ;>
    http://korneliaemma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tam chcę, magiczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie pięknie :) Zdjęcia są świetne ^^ Ale ci zazdroszczę ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne te zdjęcia, wyglądają jak z Google Grafika, haha :D Chętnie zobaczyłabym ich więcej :)

    http://written-honey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ogladac takie zdjecia! Sa mega klimatyczne:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Malownicze miejsce:)
    Zapraszam do nas www.ddoubles.tk
    Obs za Obs?

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwacja? Jeśli tak to zacznij, ja się odwdzięczę od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie tło znalazłam w Bielsku- Białej , w zwykłej przydrożnej kamienicy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :*. Powodzenia .
    Zapraszam do mnie ;) http://itstaliaa-blog.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń