sobota, 15 lutego 2014

Valentine's day

Jak wszyscy wiemy wczoraj były WALENTYNKI - święto zakochanych <3. Cały świat się na nie przygotowuje. Wszędzie króluje kolor czerwony. Gdzie nie spojrzysz, czy to wystawy sklepowe, domy, restauracje, hotele obwieszane są serduszkami, kwiatami i dwoma słowami: kocham Cię. Pary obdarzają siebie upominkami , a single? Cóż...jedni mają dość tych wszystkich serduch i miłości, a drudzy o niej marzą i nie mogą się doczekać, kiedy dołączą do tych szczęśliwych par. ;) <<< a tutaj coś dlaczego warto być singlem KLIK  :D >>> A wy do której grupy należycie? 

Wczoraj dostałyśmy kilka walentynek:

                                                                          Tu są Gosi:
     

A tu moje(Zuzy):
   Tulipany od taty, walentynkę od przyjaciela, a słodycze od mamy :3. Ja odwdzięczyłam się im Rafaelo.


Ogólnie to Walentynki jak co roku spędzałyśmy w gronie najbliższych przyjaciół, których obdarowałyśmy tym oto tortem..  (który był tak pyszny jak wyglądał...nie chciałyśmy go kroić i jeść, bo był tak ładny ;))


                        

Miało być 'Was", ale za późno ogarnęłyśmy to z cukiernikiem :p


A wy jak je spędziliście? Z drugą połówką? Samotnie? W zaufanej grupie przyjaciół? A może oglądaliście filmy, nawet horrory przez cały dzień? (bo nawet z takimi pomysłami się spotkałam ;>)


Całuski! :*

12 komentarzy:

  1. Jaki tort! *.* Mniaam :3
    Obserwuję i liczę na SZCZERY rewanż ;)

    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym. ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super ten tort, bije miłością :) ! hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. ja spędziłam walentynki sama w domu, na łóżku z laptopem i tumblr ;) ale nie narzekam :P


    http://runwaysky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale dostałaś fajne rzeczy, to super że tak rodzinnie bawicie się w Walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja spędziłam z ukochanym... kucharzyliśmy !:D cudowny torcik!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie :D Ja spędzilam Walentynki w Bukowinie z moim chłopakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki pomysłowy tort, też by mi było żal go jeść. ;3 Ja w ten wieczór oglądałam film i przeglądałam tumblra. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No, najbardziej podoba mi się ten torcik - świetny! :)
    Ja walentynki spędziłam z przyjacielem i było bardzo miło :D A myślałam, że będę płakać w samotności, haha :D

    DOŁĄCZAM SIĘ do Twojego bloga.
    Pozdrowienia z mojego muzycznego świata!
    #niko
    http://made-by-niko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny torcik! Ja spędziłam Walentynki jak każdy inny dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudowne słodkości! :)
    http://korneliaemma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja je spedzilam ze swoim chłopakiem :D sliczny tort!

    OdpowiedzUsuń