wtorek, 11 lutego 2014

Zimowe szalenstwo.

    W ten poniedziałek ponownie wróciłyśmy do szkoły po feriach. Pierwszy dzień był bardzo ciężki. Lekcje trwały niemiłosiernie długo, a do tego nie było nic ciekawego. Wy też tak macie? Ciężko wam się przystosować po dłuższym odpoczynku od nauki? U nas ciężko ze wczesnym wstawaniem. ;>
    Na szczęście dzisiejszy dzień był lepszy. Mimo długich lekcji i treningu po szkole, znalazłyśmy czas aby oderwać się od codziennych spraw i postanowiłyśmy wybrać się na górkę na snowboardy!
    Mieszkamy w dość małej mieścinie, ale posiadamy stok i wyciąg, które nazywają się Górą Czterech Wiatrów. 
    Trochę poszalałyśmy, pośmigałyśmy, oczywiście nie obyło się bez wywrotek. A nawet jeden pan zostawił pamiątkę na łydce Ani w postaci wielkiego, pięknego siniaka. ;)
    A po skończonej zabawie poszłyśmy na gorącą herbatę, która smakowała wybornie, a dodatkowo nas przyjemnie ogrzała.



    A wy jeździliście kiedyś? Wolicie narty czy snowboard? My ostatnio to drugie, gdyż na nartach nauczyłyśmy się bardzo dobrze jeździć. Dlatego przeszłyśmy na deski. Więcej śmiechu, gdyż każda zalicza jakieś śmieszne wpadki. No i wiecie...ta adrenalina gdy jeszcze nie do końca panujesz nad deską. ;)


Trzymajcie się ciepło! ;*

14 komentarzy:

  1. Ja w te ferie też jeździłam na snowboardzie ;) Niestety już mi się 3 lutego skończyły i pierwszy tydzień dłużył się strasznie :/
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak mi zdecydowanie ciężko jest wrócić do nauki... na snowboardzie jeszcze nigdy nie jeździłam, ale na pewno kiedyś spróbuję, bo jestem bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wstawanie rano powinno być zabronione, grrr :C
    ja preferuje narty ;)
    http://korneliaemma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy ferie od tego piątku :)
    A co do snowboardu - jest świetny! Tysiąc razy lepszy od nart :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Narty - opanowałam CZERWONE trasy... (sukces roku!)
    :)

    Zapraszam do siebie~!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jeździłam a chciałabym spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze ale bym chciała nauczyć się jazdy na desce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jeździłam, ale chciałabym, mam nadzieję, że będę miała kiedyś okazję się nauczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nigdy nie jeździłam, może kiedyś będę miała okazje :) Ładne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie jeździłam ;( ale bardzo bym chciała :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżdże na nartach od 6 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc nie jeździłam ani na jednym, ani na drugim :) Ale wszyscy wokoło kuszą, więc może kiedyś się przełamię! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę, że mieszkacie w takim miejscu, gdzie można pojeździć na nartach i wgl. Nie jeździłam nigdy na snowboardzie i nartach, więc nie iem czy lubię. :D
    Oczywiście odwdzięczam się za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach... Szkoda że nie umiem jeździć na desce :(

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń